loading...
دوتا بازان غیور گرنا و گلادیاتوس بازان
erfan0098 بازدید : 104 یکشنبه 23 بهمن 1390 نظرات (0)

داستان Tauren
از زمان های باستان توسط بزرگان Tauren پیشگویی شده که Chieftain خواهد آمد او به اندازه بزرگترین جنگجویان قدرتمند و شبیه بزرگترین کاهن خردمند است . پس از چندین سال سرگردانی در سرزمین های مقدس و جستجوی معرفت و خرد از نیاکان خود را به عنوان یک قهرمان به اثبات رسانید . او همانند نیاکان بزرگش روح خود را به حرکت در میاورد و زمین را با قدرت و روحش به لرزه در میاورد نه فیزیک و نه جادو هیچ کدام قدرت تبر سحر آمیزش را کاهش نمیدهد سلاحی که توسط guardian های باستانی استفاده می شده . به واسطه همین تبر قدرتمند او میتواند زمین را شکاف دهد Cairne به واسطه انقام جویی از غارتگر های سرزمین مادریش و خشم و غضب از Scourge در صف نیرو های Sentinel قرار گرفت

داستان slark
او سایه ها را جایی برای قدرت گیری و تجدید حیات قرار میدهد او در هر حمله قوی تر و دشمن ضعیف تر میشود کسانی که میخواهند فرار کنند گرفتار این شبح هولناک خواهند شد او عهد و پیمان خود با تاریکی را برای شکستن قدرتمند ترین ها استفاده میکند او در هر گوشه ای از زمین مشغول جنگ هایی بزرگ است او از عمیق ترین نقاط برای پیدا کردن یادگاران باستان آمده…….

داستان هیرو غول سنگی Tiny
پدیدار شده از دره های سنگی Ashenra ، غول های سنگی از کوه خود را به دنیا می آورند .
Tiny غول سنگی وقتی به تازگی متولد می شود هرچند اندازه اش کوچک است ولی صلابت و قدرت یک تپه را دارد.
او با توانایی فوق العاده قدرتی اش می تواند هر چیزی را به هوا پرت کند و مقادیر عظیمی از خاک را توسط قدرت عظیمش به طرف دشمن بپاشد . به علت ظاهر نا هموار و سنگی اش برای دشمنان اش ضربه زدن به او سخت است .
در طول زمان Tiny میتواند با بیرون کشیدن سنگ های گرانیتی اعماق وجودش توسط نیروی مغناطیسی اش فرم سنگی اش را رشد و نیرومند سازد.

داستان Traxex
ترکسس در میهن زیر زمینی خود هنر ها و اسکیل های جنگی را اموخت.او میخواست راه دشمن ها وشیطان های خونخوار رو ببندد.و به خاطر این او به تیم sentiel پیوست در سنتیل با تمرین های فراوان چابکی خود را افزایش داد و تیر هایی با حالت یخی اموخت.تا زمانی که چنین قدرت هایی توسط ترکسس اداره میشوند.هیچکس نمیتواند او را مورد بحث قرار دهد.و این شد که او به یکی از قهرمان های ابر قدرت تبدیل شد.
داستان Phantom Lancer
هرچند اسم واقعی او را هیچ یک از دوستانش نمیداند برای او لقب Azwraith است که به اندازه کافی اطلاعاتی را به تو میگوید.مانند فرشته ی مرگ عزرائیل برای پاک کردن از تمام کسانی که روح خود را به undead فروختند نبرد میکند.
او این توانایی را دارد که خود را مانند یک روح غیب سازد و سپس مرئی شود و توانایی ظاهر شدن در چندین مکان را دارد.
او برای مقابله با نیرو های undead از نیزه استفاده میکند.نیزه ای که به به او توانایی ساختن شبح هایی را مانند خودش میدهد که نیرو خیره کننده ای دارد.در جنگ او از نیروی حیات دشمنان برای ساختن شبح هایی مانند خود اما ضعیف تر استفاده میکند!

داستان هیرو : Lord of Olympia : مجازات شد برای یاریش به Sentinel که در مبارزه ای در روی زمین اتفاق افتاد .Zeus شخصی بود که از سمت خدایان خود رانده شده بود و تمام قدرتهایش از او گرفته شده بود . حتی در این حالت ضعیفش حمله های رعد وبرقی او چیزی جز بازیچه نبود . او سحر وجادوهایی داشت که تمام unit ها و یا هر یک از آنها راdamage می کرد و از او یک پرتابگر خیلی خاص می ساخت

داستان هیرو : Vengeful Spirit بعنوان یک سرپرست و ناظر عمل می کرد. او به وسیله قدرتی که از Mortred که به او رسیده بود در یک آن میتوانست دشمن خود را که در حال مرگ بود از پای درآورد . او از Elune تقاضا می کند تا یک شانس برای تقاص گرفتن از دشمنانش به او داده شود . با وجود آنکه او جثه کوچکی دارد ولی دارای یک روح پر انرژی کشنده ای است . او شخصیتی مانند متفقین دارد . دشمنان او از او ترس و واهمه دارند چون از قدرتهای دنیای مردگان استفاده میکند . او می تواند بطور نا گهانی دشمنانش را با انرژی جادویی ناب خودش تغییر مکان دهد .

ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    نظرسنجی
    چه هیرویی قویترین است؟؟؟؟؟
    آمار سایت
  • کل مطالب : 16
  • کل نظرات : 3
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 4
  • آی پی امروز : 7
  • آی پی دیروز : 1
  • بازدید امروز : 9
  • باردید دیروز : 1
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 14
  • بازدید ماه : 57
  • بازدید سال : 191
  • بازدید کلی : 5,104
  • کدهای اختصاصی
    آموزش ایتم Avatar بازدید : 993
    اموزش هیرو Ember Spirit بازدید : 335
    آموزش ایتم Quelling Blade بازدید : 323
    آموزش هیروی tresdin بازدید : 119
    نام شما در گلادیاتوس چیست؟ بازدید : 117
    گلادیاتوس و وار کرافت بازدید : 109
    اموزش هیروی sniper بازدید : 105
    داستان قهرمانان بازدید : 105
    بیو گرافی Tiny بازدید : 85
    بازدید : 83